dinsdag 23 maart 2010

Ding 4 en 5: RSS-Feeds

Zoals Zomer 65 al verwoordde in haar blog van 21 maart: het voelt af en toe een beetje als geklungel.
Ik volg instructies en doe het ding, maar de samenhang in alles blijft me nog erg onduidelijk. misschien wil ik wel te snel, te goed, te.......
Vanmiddag heb ik een pagina op Google Reader aangemaakt. Tot mijn verrassing kon ik daar meteen alle blogs van 23 Dingen importeren. Hartstikke leuk, ik volg jullie ontboezemingen nu op de voet.
Minder leuk was het feit, dat ik vervolgens geen mail meer in m'n Outlook kon binnenhalen. Die bleef hangen op een probleem met, jawel, RSS-feeds.
Na wat ondersteuning van 23 Dingen Probiblio is dit probleem opgelost en ga ik me deze week verder verdiepen in de wereld van RSS-feeds, iGoogle en Google Reader .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten