maandag 17 mei 2010

Ding 15: Podcast

Om maar ergens te beginnen met dit Ding, heb ik via Luisterrijk een klein stukje van een luisterboek gehoord. Ik irriteerde me meteen al aan de stem van de dame die voorlas. Een goed begin.
Ik heb niet zoveel met muziek, ik vind iets leuk of niet leuk, maar heb geen speciale smaak. Televisie kijken doe ik weinig en als ik iets mis, lig ik daar niet wakker van. Dus podcasting is niet iets wat mijn speciale interesse heeft.
Met mijn zoon heb ik naar iTunes gekeken en dat is een mooi programma. Hij gebruikt dit programma om eindeloos muziek en films te dowloaden.
Zoals al meerdere 23 Dingen collega's hebben genoemd, is het interessant om de radio-uitzendingen van LOL op de website te plaatsen.
Eigenlijk ben ik veel nieuwsgieriger naar de mogelijkheden van Youtube. Misschien geeft een visuele oppepper van de website meer prikkels naar de klant. Dat gaan we onderzoeken in een later ding.
En altijd geldt maar weer, als we als bibliotheek kiezen voor één of meerdere toepassingen van web 2.0, werk de gekozen toepassing goed uit en blijf actueel!

1 opmerking: