woensdag 23 juni 2010

Afsluiting 23 Dingen


Wat een leuke afsluiting van de cursus hebben we gisteren gehad. We zagen een paar leuke filmpjes en hebben een iPad kunnen uitproberen. Nog steeds geloof ik niet dat het boek helemaal zal verdwijnen, maar ik zie wel dat de iPad een geduchte concurrent gaat worden.
Complimenten voor Jolanda en Sanneke die onzettend veel werk hebben gemaakt van het cadeautje. Leuk!
Inmiddels hebben alle deelnemers zich opgegeven voor een projectgroepje (ook deelnemers van de eerste cursus gaan hiervoor uitgenodigd worden), dus ik denk dat de vraag "wat gebeurt er na de cursus?" ook beantwoord is.
Ik kijk met een goed gevoel terug op 23 Dingen.

3 opmerkingen:

  1. Dat is een positieve afsluiting. Ik heb het gisteren ook erg leuk en leerzaam gevonden. Goed at jullie gelijk doorpakken, want dat is het lastigste. Van vrijuit roepen naar doen.
    Ik ben er van overtuigd dat boeken blijven bestaan. De iPad is een mooie vorm voor ernaast. Net als de tv de bioscoop niet heeft verdrongen, zal de iPad het boek niet vervangen. Beiden geven een andere gebruikservaring. Ik heb er net een vergelijk van op mijn blog gezet.

    De dame van de kantine moest erg lachen toen ik binnenstapte met levensgroot op mijn borst "feed me!".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De complimenten voor de coaches zijn welverdiend. Maar ook complimenten voor alle deelnemers die zich vol enthousiasme op 23-dingen (en meer) hebben gestort. En vooral ook omdat zij zich er ook na de training mee bezig blijven houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben het helemaal met je eens. De afsluiting was een klein feestje. Onze coaches hebben ons verwend met het persoonlijke cadeau, waar veel aandacht aan besteed is. Nu op naar het vervolg. Ik heb er zin in en hoop er tijd voor vrij te kunnen maken. Ga zeker mijn best doen.

    BeantwoordenVerwijderen